Case Study
VI Miedzynarodowe Biennale Malarstwa i Tkaniny Unikatowej Barwy i Faktury Gdynia 2011 |
Ideal Cafe |
HejWesele.pl |
![]() |
![]() |
![]() |
Cel: Dotarcie do grupy osób zainteresowanych kulturą i sztuką, zachęcenie do wzięcia udziału w wydarzeniu Rezultat: +250 lubiących Likepage, zebranie grupy aktywnych uzytkowników zainteresowanych kulturą i sztuką, rozdanie biletów na wydarzenie. |
Cel: Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy, dotarcie do potencjalnych klientów formy - głównie małych i średnich firm Rezultat: Wzrost zainteresowania ofertą firmy |
Cel: Kreowanie wizerunku portalu, komunikacja z osobami zainteresowanymi branżą ślubno-weselną, Działanie: Utworzyliśmy Fanpage zgodny z wizerunkiem portalu, dodaliśmy widget na portalu zawierający aktualne wpisy na tablicy. Wpisy na tablicy i udzielanie się na stronach tematycznych Rezultat: Nawiązanie dialogu z użytkownikami zainteresowanymi branżą ślubno-weselną |